14 תשובות
מיותר
אם את שואלת אותי....
הא....
חיים פעם אחת, פאק איט.
כן.
ממש לא!!
עזבי את זה שככל שאת מסוגלת עדיף לעשות כמה שיותר יחידות.
להיות באותו השיעור עם הקראש זה סבל נוראי אני נשבעת, אני יושבת בכיתה עם הקראש ולא מסוגלת להתרכז לדקה אחת ברצף במה שהמורה מלמדת, אני מבטיחה לך, זה ממש לא שווה את זה מבחינה לימודית.
אנונימית
לא
הסיכוי שיקרה ביניכם משהו ועוד אחד לתווך ארוך הוא קלוש ועדיף לך להתרכז בעתיד שלך ובלימודים שלך ולא להוריד את עצמך בשביל הסיכוי הקטן
לא ממש לא זה עדיין העתיד שלך וזה הרבה יותר חשוב מהקראש עליו
וואי אל תעשי לעצמך את זה
זה לא יותר יחידות פשוט מסלול שונה שעושים את הבגרות יותר מוקדם.

ברור שלא, זה סתם חבל. להיות איתו באותו שיעור לא יעשה הבדל גדול ואת תתחרטי על זה
לא. לרדת בהשכלה ולהוריד בסיכויים להצלחה בגלל "מישהו שאת בקטע שלו"? לא הגיוני בעליל, חסר הגיון, טפשי ופזיז.

אם את רוצה תעשי צעד, תשאלי אותו, תבררי... אבל לרדת מ5 יחידות בגלל זה? לעולם לא
חד משמעית לא
זאת בחירה שלך, אבל חבל אם תעשי את זה. לימודים הם לא הכל בחיים, אבל חבל לפגוע בהם כי יש לך קראש על מישהו.