6 תשובות
נשמע כמו חרדה. אם תדעי מה זה, אולי תוכלי לפנות לאיש מקצוע שמטפל בזה. כמובן שאפשר לפנות לאיש מקצוע גם כדי לאבחן
שואל השאלה:
אני כן ילדה מאוד חרדתית אבל זה פשוט תוקף אותי בלי שום סיבה, פתאום כזה תחושת בטן שמשהו רע הולך לקרות וזה תוקף אותי ממש חזק אני שותה מים, רועדת, וכמעט בוכה משהו ממש מלחיץ.
זה לא עוזב אותי...
אני כן ילדה מאוד חרדתית אבל זה פשוט תוקף אותי בלי שום סיבה, פתאום כזה תחושת בטן שמשהו רע הולך לקרות וזה תוקף אותי ממש חזק אני שותה מים, רועדת, וכמעט בוכה משהו ממש מלחיץ.
זה לא עוזב אותי...
אנונימית
את חייבת לחשוב טוב כל הזמן.
לא לדאוג, החיים יפים
לא לדאוג, החיים יפים
כן.. מכירה את זה.
פשוט תנסי להעסיק את עצמך ותשמעי מוזיקה
פשוט תנסי להעסיק את עצמך ותשמעי מוזיקה
מה את מרגישה זה מחשבות או אחר
אמאלה זה קורה גם לי ואז אחרי כמה שעות קורה משהו רע
תנסי לשתות מים לדבר עם מישהו שמרגיע אותך
תנסי לשתות מים לדבר עם מישהו שמרגיע אותך
באותו הנושא: