17 תשובות
אני חושבת שזה אומר שהגב שלך חלש, עם הזמן זה ישתפר את צריכה לחזק את השרירים שלך בגב וככה לא תרגישי שם
תעשי סומו דדליפט במקום
שואל השאלה:
^למה?
אנונימית
קשר מוח שריר יותר טוב לרגליים ולתחת
שואל השאלה:
מה? חחח
מה הקשר הסוג דדליפט לקשר מוח שריר

2 הווריאציות ועבודות על אותם שרירים
אנונימית
תנסי ותראי
תנסי סומו דדליפט ואם את לא מרגישה את הרגליים יש לך חרא טכניקה או שתעבדי על קשר מוח שריר עם משקל נמוך
ושאת עולה תכווצי את התחת ממש
שואל השאלה:
אבל לא בא לי סומו.. כאילו זה תרגיל אחר
ואני מדברת על התרגיל הזה
אנונימית
תעלי משקל
שואל השאלה:
אני עושה טוב. גם המאמנים אומרים שאני עושה טוב
אבל פחות מרגישה רגליים
אנונימית
תצלמי את עצמך עושה את זה ותראי אם את עןשה לא טוב
את צריכה לדחוף מהרגליים בדדליפט ולא מהגב זה קצת מסובך להסביר אבל תראי את הסרטון של jeff nippard הוא מסביר שם טוב
שואל השאלה:
אני דוחפת אבל עדיין אוף
אנונימית
דדליפט עם רגליים ישרות כאילו?
שואל השאלה:
כן, הקלאסי
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו conventional
אנונימית