תשובה אחת
אני לא חושב שזה פאדיחות אכל החבריםשלי עובדים בחופשים זה מקובל מאודש פשוט חברים שלך קטנים אז עדיין לא יצא להם אני ממש תומך שתעבדי

בהצלחה