יש לי אפשרות לעבוד בחופש בחנות ממתקים ליד הבית שלי
וכאילו אני חא יודעת מה לעשות כי מצד אחד אין לי מה לעשות בחופש אז זאת תעסוקה טובה ומצד שני אני מתפדחת מזה שאני בטוח אראה ילדים מהשכבה שלי ובכללי מלא ילדים שאני מכירה (אני בת 15 עולה לכיתה י) מה לעשות?