2 תשובות
תלוי במכינה. ההרשמה נסגרת לגמרי במרץ (אחרי מרץ הצבא לא מקבל יותר דח''ש). בהרבה מקומות היא כבר פתוחה בנובמבר.
FML
^הצבא מאשר דח"ש גם אחרי 31.03 במקרים חריגים או כחריג. לי למשל אישרו שבוע שעבר דח"ש למסלול אחר שגם כן ההרשמה שלו נסגרה ב-31.03 בדיוק כמו המכינות..

בכל מקרה לשאלתך, מערכת ההרשמה של מועצת המכינות הקדם צבאיות נפתחת בתאריך ה-1.09. ההרשמה של רוב המכינות נפתחת סביב אוקטובר - נובמבר ולפעמים גם בסוף ספטמבר. יכול להגיד לך על מכינת תבחר שההרשמה פתוחה רק בין התאריכים 01-09 ל-16.09 אם אני זכור נכון, אפשר לבדוק באתר שלהם.

את צריכה לסיים עם הכול עד סוף דצמבר, למרות שגם אחרי עדיין אפשר להתמיין. בתאריך 31.12 מערכת תיסגר. בתאריך 01.01 תיפתח מערכת הדירוג, יהיו לך 3 שבועות לסיים הכול, להתמיין מהר למה שלא הספקת ובתאריך 23.02 (בשעה 23:59) המערכת תיסגר לחלוטין, ושיבוץ סופי יישלח לך בתחילת פברואר. אם לא קיבלת שיבוץ, זה לא מאוחר ועדיין אפשר לנסות.
*יכול להיות שתהיה סטייה בתאריכים, תבדקי באתר המועצה שיהיה רלוונטי יותר.

*אם במקרה חשבת על אחת מהכינית הבאות: לפידות, צה"לי או יונתן, עדיף שתבררי עם המכינות איך עובד השיבוץ שלהן ואם השיבוץ שלהן הוא כמו שאר המכינות הכלליות. (רוב הסיכויים שכן)