7 תשובות
אני גם אוסיף ואומר, שסיימתי שם את כל המבחנים ובכולם הלך לי נורא ובלי שום קשר זה לא עזר לי
יכול להיות שלך זה יעזור אז תלמידי כי אין לך מה להפסיד אבל מה שניסיתי להגיד לך זה שגם אם נראה לך שהלך נורא זה לא אומר שזה באמת ככה
^אפשר לשאול כמה קיבלת?
אנונימי
ההבדל בין 70-90 הוא לא כזה גבוהה, 70 פותח כמעט את כל התפקידים מלבד תפקידים בודדים ו80-90 פותחים את כולם אם אני לא טועה
אל. תלחצי.

קודם כל את אפילו לא אמורה ללמוד לזה
העובדה שאת יודעת את המבנה של השאלות כבר תעזור לך.
תתרגלי כמה שאת יודעת. אני תרגלתי יום לפני ואשכרה בכיתי מיאוש, בדפר עצמו הלך מזעזע ובסוף קיבלתי דפר ממש טוב
לעבור על טריקים בשאלות, בהתחלה בעיקר על פתרונות ולראות את דפוס החשיבה שנדרש, אחר כך לתרגל בלי זמן ואז לתרגל עם הגבלת זמן
בהצלחה:)
מניסיון לא יהיו שם אותם שאלות פשוט תנסי להבין פחות או יותר איך השאלות עובדות, אין מה ללמוד