18 תשובות
לא אני.
האתר קרס
אני מנסה כבר שעה !!! לא עובד
לאתר הצלחתי אבל זה לא שולח sms.
לא כוסאמא שלהם
לא יורו איזה עצבים זה אני ממש במתח
האתר קרס
חרא מדינה
חרא מדינה
שואל השאלה:
אני מחכה כבר שעה וזה לא מסתדר :(
אני מחכה כבר שעה וזה לא מסתדר :(
די אפילו האפליקציה קרסה
לא
כי זה מה שקורה שהאתר שלהם בנוי לעד 10 אנשים בו זמנית
כי זה מה שקורה שהאתר שלהם בנוי לעד 10 אנשים בו זמנית
איך אפשר להיות מודעים שיש ציונים לבגרות ופשוט לא לעשות עם זה כלום אוף מה לחכות עכשיו
לא אינעל אחותם
המצב הנפשי שלי יותר חזק מהאתר של משרד החינוך רציני.
כל פעם שיש ציונים האתר קורס כאילו אתם לא לומדים? שהאתר יהיה נורמלי! אמרו ציונים בצהרים בסוף אנחנו נראה את זה מחר במקרה הטוב
כל פעם שיש ציונים האתר קורס כאילו אתם לא לומדים? שהאתר יהיה נורמלי! אמרו ציונים בצהרים בסוף אנחנו נראה את זה מחר במקרה הטוב
חרא עליהם, זה לא עובד :(((
הצלחתי איכשהו
אנונימי
איך מאיפה נכנסת??
פשוט נכנסתי לפורטל תלמידים ואז לאזור האישי וזה הראה לי
אנונימי
זה עבד רק ב12