3 תשובות
אז ככה... אם ממש ממש רע... אז תחשבי על זה... אבל אף פעם לא עוברים אם טוב במקום שמונים אחוז כי יכול להיות שתגיעי למקום שכם זה לא יהיה...! ואני מתאר לעצמי שזה רק תקופה ואת תעברי אותה!
למה בית ספר? תעברי כיתה..
שואל השאלה:
זהו שאין ממה להנות: (
זהו שאין ממה להנות: (
באותו הנושא: