7 תשובות
אממ זה לא כלכך אפשרי, כי ללמוד זה רק חודשיים מינימום, והטסט לחכות זה עוד חודש.. בצבא את יכולה לעשות:)
אם אני זוכרת נכון לחיילים בודדים יש מימון דרך הצבא לרישיון אבל אל תתפסי אותי במילה (אני יכולה לברר לך עם הקצינה שלי זה יקרה אבל בעוד שבוע אז תתני לי תזכורת )
בלי קשר כחיילת בודדה את זכאית ליום סידורים פעם בחודשיים
בלי קשר כחיילת בודדה את זכאית ליום סידורים פעם בחודשיים
כן את יכולה להוציא רישיון בצבא
לגבי יום סידורים זה יום חופש שאת זכאית לצאת על מנת לסדר דברים של הבנק קניות וכאלה כל מיני דברים
וחוץ מיזה יש עוד המון זכויות של חיילים בודדים
אם כבר אושרה לך בקשה לבודד
וחוץ מיזה יש עוד המון זכויות של חיילים בודדים
אם כבר אושרה לך בקשה לבודד
לא נראלי
מניסיון לא, רק להזמין טסט לוקח כ3 שבועות וזה בתקווה שתצטרכי רק אחד אם תעברי ראשון. אז גם תיאוריה, גם להספיק מינימום 28 שיעורים וזה במידה ואת טובה וגם לעבור טסט? בוודאות לא תספיקי.
לגבי הצבא, תלוי איפה תשרתי כדי שתוכלי לעשות שיעורים וכו' אבל זה כמובן לא על חשבון הצבא כי את לא הולכת להיות נהגת צבאית.
לגבי הצבא, תלוי איפה תשרתי כדי שתוכלי לעשות שיעורים וכו' אבל זה כמובן לא על חשבון הצבא כי את לא הולכת להיות נהגת צבאית.
אנונימי
שואל השאלה:
הבנתיי כן אני אשמח שתשאלי אותה ומה זה יום סידורים?
הבנתיי כן אני אשמח שתשאלי אותה ומה זה יום סידורים?
אנונימית
באותו הנושא: