6 תשובות
שואל השאלה:
אנונימית
כשאת עושה בדיקת דם לוקחים רק מבחנה אבל כשאת תורמת לוקחים לך איזה ליטר דם
אנונימית
כשאת עושה בדיקת דם לוקחים רק מבחנה אבל כשאת תורמת לוקחים לך איזה ליטר דם
שואל השאלה:
אוף לא יתנו לי לתרום גם אם אני כמעט 48??
ממש באלי לתרום דם מאז שאני בת 15 ועוד חודש אני 17 ואני כבר מלא זמן מנסה לעלות במשקל..
יש לכם טיפים איך אפשר לעלות?
אוף לא יתנו לי לתרום גם אם אני כמעט 48??
ממש באלי לתרום דם מאז שאני בת 15 ועוד חודש אני 17 ואני כבר מלא זמן מנסה לעלות במשקל..
יש לכם טיפים איך אפשר לעלות?
לי לא הביאו בגלל משקל
לא יתנו לך לטובתך. את עלולה להתעלף כי כמות הדם בגוף שלך נמוכה יחסית
למה? אם אני 45 אני לא יכולה לתרום דם?
אז למה מותר לי לעשות בדיקת דם?
אז למה מותר לי לעשות בדיקת דם?
אנונימית
כן
באותו הנושא: