24 תשובות
וואי אני לא ממש יודעת, אבל בלי קשר באמת תהני ברמות זאת הגשמת חלום, תעדכני איך היה! 3>
מה... לא הבנתי את כל הקטע עם ישיבה ועמידה
אם את בישיבה וי איי פי יהיה לך שרשרת אבל אם לא אז לא, ותהני ושמרי על עצמך
מה שרשרת??? איך שרשרת???
שואל השאלה:
תודה רבה לכולכם!!
אעדכן
^^ההופעה באיצטדיון ויש מקומות עמידה ליד הבמה ומקומות ישיבה רחוק יותר אז העמידה צריכים לבוא מוקדם כדי להשיג מקום טוב
תודה רבה לכולכם!!
אעדכן
^^ההופעה באיצטדיון ויש מקומות עמידה ליד הבמה ומקומות ישיבה רחוק יותר אז העמידה צריכים לבוא מוקדם כדי להשיג מקום טוב
אנונימית
הוא הגיע לישראל??? הארי סטיילס
את לא אמןרה לקבל לדעתי אני חושבת שזה רק לעמידה
אני הייתי בעמידה אבל בחיים לא הייתי ישיבה (חוץ מוואן די)
אני הייתי בעמידה אבל בחיים לא הייתי ישיבה (חוץ מוואן די)
בוי אי פי מקבלים צמיד ושרשרת הייתי
מי שעמידה ולא וי אי פי מקבל רק צמיד(טחר עם מספר) או בלי צמיד ורק מספר תלוי
מי שעמידה ולא וי אי פי מקבל רק צמיד(טחר עם מספר) או בלי צמיד ורק מספר תלוי
שואל השאלה:
^לא. טסתי לגרמניה להופעה שלו
^לא. טסתי לגרמניה להופעה שלו
אנונימית
איך היה?
שואל השאלה:
היה מדהיםם אמלהה
הייתי בהופעה שהוא לבש את הצהוב שחור הזה וקרו כל כך הרבה דברים אמלה בין ההופעות הטובות בתור לדעתי
היה מדהיםם אמלהה
הייתי בהופעה שהוא לבש את הצהוב שחור הזה וקרו כל כך הרבה דברים אמלה בין ההופעות הטובות בתור לדעתי
אנונימית
אצלנו היה מושלם אבל יותר שר מאשר דיבר חחח אני מאוהבת בו
שואל השאלה:
באיזה אחת היית?
באיזה אחת היית?
אנונימית
באירלנד
וומבלי ושוודיה ואוסלו לדעתי הכי טובים
הוא אשכרה שר מדיסן הבן אלף
הוא אשכרה שר מדיסן הבן אלף
שואל השאלה:
^כן אמלה מה זה זה לא פייר
אבל הקהל אצלנו היה מדהים אז זה דיי כיפר על חצי מזה
הקנאה שלי לאלה שהיו בוומבלי אמלהה
^^איך היהה??
והפיגוע אתמול שהיה לפני ההופעה שלו ובגלל זה הוא ביטל.. אוף:((( כואב לי על כולם שם..
^כן אמלה מה זה זה לא פייר
אבל הקהל אצלנו היה מדהים אז זה דיי כיפר על חצי מזה
הקנאה שלי לאלה שהיו בוומבלי אמלהה
^^איך היהה??
והפיגוע אתמול שהיה לפני ההופעה שלו ובגלל זה הוא ביטל.. אוף:((( כואב לי על כולם שם..
אנונימית
אמאלה הצוות שלו והוא חסרי אחריות ממש והאחראים במקום
ואצלנו היה מדהים אבל בקושי דיבר
ואצלנו היה מדהים אבל בקושי דיבר
שואל השאלה:
הכי כיך כשהוא מדבר
הוא צריך להתחיל לעשות את ההופעות שלו 60 אחוז דיבור עם הקהל ו40 לשירים
או לפתוח סטנדאפ או משהו
הכי כיך כשהוא מדבר
הוא צריך להתחיל לעשות את ההופעות שלו 60 אחוז דיבור עם הקהל ו40 לשירים
או לפתוח סטנדאפ או משהו
אנונימית
יואו כן ממש צריך
וומבלי היה נדיר תרתי משמע
הלכתי לשני ההופעות כדי לוודא שמה שחוויתי אמיתי
גם בפעם השניה זה לא היה אמיתי חחח
הלכתי לשני ההופעות כדי לוודא שמה שחוויתי אמיתי
גם בפעם השניה זה לא היה אמיתי חחח
אני הייתי אצל לואי
אצל הארי
וטסה לפסטיבל של לואי
אצל הארי
וטסה לפסטיבל של לואי
שואל השאלה:
אמלה הקנאה שלי בכן
^קודם כל תהניי!!
הייתי רק בהופעה אחת אבל אמא שלי הבטיחה שזו לא האחרונה:)
אמלה הקנאה שלי בכן
^קודם כל תהניי!!
הייתי רק בהופעה אחת אבל אמא שלי הבטיחה שזו לא האחרונה:)
אנונימית
❤
את תלכי עוד הרבה
את תלכי עוד הרבה
שואל השאלה:
בעזרת השם
בעזרת השם
אנונימית
באותו הנושא: