5 תשובות
אני כן משתפרת מבחינת החרדה חברתית והכל היה בזכות זה שהלכתי להתנדב לבד והיו שם אנשים ממש נחמדים
עכשיו זאת הייתה הפעם הראשונה שבאמת דיברתי עם אנשים בשנה וחצי שעברתי עם החרדה החברתית וככ התרגשתי שהשיחה הייתה נחמדה ולא דפקו לי מבטים או שנאו אותי כמו שחשבתי שייקרה וזה כן נתן לי יותר ביטחון עצמי לגבי זה שאני כן מסוגלת להעביר שיחה עם בני אדם בלי להיות מוזרה כמו שהאכלתי את עצמי סרטים במשך יותר מדי זמן
אין לי עדיין חברים אבל אני כן יותר מדברת עם ילדים מהכיתה כשהיה בית ספר וזה לא עד כדי כך נורא כמו שחשבתי שזה יהיה
שאגב לפני חצי שנה אפילו היה נראה לי בלתי אפשרי
בקיצור מה שאני באה להגיד זה שהכל תלוי בסביבה בה את נמצאת ולגרום לעצמך להיות בסיטואציות שלא נוחות לך בשום צורה אבל להשתדל להיות נחמדה
למרות שאני יודעת שאלה די מילים ריקות ואני לא באמת יודעת להסביר מאיפה האומץ שלי היה לדבר בכלל עם האנשים האלה אבל אני מאמינה בך.
אגב החרדה החברתית שלי הפכה ללאכול סרטים על כל דבר קטן שאמרתי שלדעתי הבן אדם יחשוב עלי דברים שליליים בגללו אבל בסדר אני מניחה שזה עדיף
עברתי לסביבה תומכת יותר בתור התחלה, ואז התחלתי לקחת את עצמי בידיים ולהכריח את עצמי לדבר עם אנשים גם אם זה ממש מפחיד אותי. הייתה לי חרדה חברתית ממש קשה, ברמה של בקושי יכלתי לדבר עם אנשים.
עכשיו יש לי חברה אחת ממש טובה, עוד שתי ידידות שאנחנו לאט לאט מתקרבות ועוד חברה שאנחנו בעיקר מבלות ביחד ואנחנו פחות קרובות.
לא לחשוב יותר מדי וזה הפיתרון
את רוצה לעשות משהו תעשי עכשיו לא יותר מאוחר כי זה לא יקרה
שואל השאלה:
puppycat, אני עכשיו כן מצליחה לדבר עם אנשים למרות שלפעמים זה יותר מדי בשבילי ואני מתחילה להתחרד", הבעיה היא זה שאני נמצאת בפנימיה וכל השנה לא דיברתי עם אף אחד ועכשיו אני קולטת שכולם מכירים את כולם חוץ ממני. זה נותן לי הרגשה כל כך רעה שאני לא חלק, למרות שהתחלתי עם הרבה אנשים, עדיין אני לא מרגישה באמת חברה שלהם( כולל בנות מהכיתה שלי). אני לא יודעת מאיפה להתחיל מבחינה חברתית וזה ממש מתסכל אותי וגורם לי לראות רק את הרע
אנונימית
לדעתי אם זה לא משהו ברמה קיצונית אז זה עובר עם הזמן
ככל שאת מתבגרת את מבינה שסך הכל כולם אנשים ואף אחד לא שווה יותר ממך
לאט לאט נכנס לך למודעות דברים שונים על העולם וזה דבר שבדכ די עוזר ומוציא ממצב של חרדה ובעיקר חרדה חברתית...
אם תרצי , בואי בכיף לפרטי...;)