8 תשובות
תלמדי עם מישהו במקרה גם אני 4 יחל בכיתה יא ועושה מועד ב ואני צריך ללמוד
אנונימי
שואל השאלה:
אין ליי עם מי ללמוד.. כמה קיבלת במועד א'?
אין ליי עם מי ללמוד.. כמה קיבלת במועד א'?
אנונימית
שואל השאלה:
אין סיכוי שאני אספיק ללמוד ביומיים את כל החומר
אין סיכוי שאני אספיק ללמוד ביומיים את כל החומר
אנונימית
אל תלכי לישון היום כל הלילה תלמדי ולכי לישון מחר ב8 בערב ככה השעות שינה יסתדרו
אנונימי
וגם יש לך את יום ראשון ללמוד גם בתגבורים
אנונימי
הציון של השאלון הזה יהיה 71
תשקיע באמת מאמץ אחרון ותיגש למועד ב. תחשוב שזאת הזדמנות לשפר ומקסימום יהיה לך 71 שזה גם ציון אחלה
תשקיע באמת מאמץ אחרון ותיגש למועד ב. תחשוב שזאת הזדמנות לשפר ומקסימום יהיה לך 71 שזה גם ציון אחלה
שואל השאלה:
אני לא אמורה לקבל 67? כאילו הציון מגן כפול 0.3 והציון במבחן בגרות כפול 0.7 ואז מחברים?
אני לא אמורה לקבל 67? כאילו הציון מגן כפול 0.3 והציון במבחן בגרות כפול 0.7 ואז מחברים?
אנונימית
לאלא במתמטיקה זה 50 50 של הציון מגן וציון בחינה
באותו הנושא: