8 תשובות
יש המון תשובות אצלהם כולל כמויות וקלוריות של מאכלים , צריך לערוך בערך גרם חלבון בערך על כל קילו משקל , אם את רוצה להגדיל מסה אז כפול (:
ברור שאם תתחילי להתאמן את תפתחי שריר לאט לאט גם אם לא תיהי במסה, אבל השריר צריך איזשהי דרך להמשיך לגדול ולהתפתח
שואל השאלה:
את מתאמנת?
אמרו לי שבגלל שמתחילים להתאמן והגוף לא רגיל לזה אז הוא מפתח שריר משהו כזה ככה שזה יכול לקרות. רוצה לבדוק אם זה נכון.
אנונימית
זה נורא תלוי מה המטרה שלך.
אם את מתחילה להתאמן במטרה לרדת במשקל או לעלות במשקל (לפתח מסת שריר).
שואל השאלה:
בעיקרון, דיברתי עם מישהו שמתאמן, הוא בנה לי תוכנית אימונים והוא אמר לי שאני צריכה פשוט להיות בגרעון קלורי ואני לא חייבת להתאמן אם אני רוצה רק להרזות אז אמרתי לו שאני רוצה גם להגדיל את האגן ובקיצור אני מתאמנת בשביל לעלות במשקל אבל כאילו רק באזור הרגלים והאגן הוא אמר לי להישאר בגרעון קלורי ותוך כדי יגדל לי שם שריר זה הגיוני?
אנונימית
חלבון- 1.6-2.8 גרם חלבון על כל קילוגרם משקל גוף.
לגבי החיטוב, בשביל שהשריר יגדל הוא צריך פלוס קלורי וכמות חלבון מספקת, הגוף צריך להכניס יותר קלוריות ממה שהוא מוציא (מסה).
את יכולה להכין לעצמך תפריט ולאכול מתי שבאלך אבל עדיף שזה יהיה על שעות קבועות כדי שיהיה לך יותר קל לעמוד בו.
ועוד משהו, אני ממליצה לך לעבוד על עוד שרירים חוץ מהרגליים ומהישבן, תעבדי על בטן, על ידיים, על גב- זה חשוב.
https://www.foodsdictionary.co.il/
שואל השאלה:
אז אני צריכה להיות במסה?
אנונימית