יש לי עור פנים מעורב (שומני במצח אף סנטר ויבש/רגיל בלחיים) וכל פעם שאני שמה איפור אז האיפור על הפנים שלי נראה בדיוק כמו בתמונה ששמתי קישור. אני לא יודעת למה זה ככה והאיפור על הפנים שלי פשוט כבד ומגעיל כזה ואני רואה בנות אחרות שמתאפרות והעור פנים שלהם עם איפור נראה ממש טוב ונקי כזה לא יודעת איך להסביר והאיפור עלי נראה ממש דוחה כזה ויש לי עור פנים בעייתי יש לי טיפה חצ'קונים ומלא צלקות מחצקונים יש לי כזה חצ'קונים חצ'קונים קטנים כאלה שלא ממש רואים מלא מלא על המצח