6 תשובות
תלוי
אם אתה אוהב לשחק הרבה משחקים שונים אז סוני
אם אתה רוצה קונסולה שמחזיקה הרבה זמן ויש בה משחקים מעולים(שרובם עולים כסף אמיתי) אז אקסבוקס
שכחתי לכתוב שבאקסבוקס אם אתה קונה מנוי גיים פאס אז מקבלים יותר מ100 משחקים חינם
חודש ראשון עולה רק 4 שקל אבל אחרי זה כל חודש עולה 40 שקל אני חושב
סוני
סוני.

אין לי סיבה אמיתית, אני שונאת פשוט את אקסבוקס.
FML
סוני
שיחקתי בשניהם ולפי דעתי סוני אבל מה שבא לך