7 תשובות
מחכים שיעבור/ הולכים לרופא
אין יותר מדי מה לעשות
שואל השאלה:
פחות מעדיפה שישתינו עליי תודה
אותי גם עקצה מדוזה שילשום הכאב עובר תחכי
פיפי לא עובד!!!! חומץ עובד. עקצה לפני שנתיים את אח שלי בים ועשו עליו פיפי וזה לא עבד, חומץ כן עבד
^לא לשים חומץ!!
עם חלק מהמדוזות זה עובד ועם חלק זה רק מחמיר את הצריבה וכן יש כמה סוגים אצלנו בארץ.

המלצה שלי זה פשוט לתת לזה לעבור,לשים הרבה ג'ל אלוורה ,אם יש לך בבית קרם נגד כוויות או משהו כזה(כמו סילברול) אז גם כדאי אם הצריבה חמורה ואת לא רוצה שתישאר צלקת.
תבדקי בגוגל כל מה שאמרתי גם נמצא שם.
אני נצרבתי גם לפני שבועיים וזה עדיין לא לגמרי עבר אבל הכאב מפסיק אחרי יום בערך.
גם אותי עקצה מדוזה שמתי פניסטיל אחרי יום בערך זה עבר