9 תשובות
אל תצרי קשר
תגידי לה שאת לא לסבית
תגידי לה שאת לא לסבית
לא להתקשר? מה זה משנה זה כמו שגבר יתחיל איתך שהוא פשוט לא הטעם שלך היא לא מעולם אחר או משהו
שואל השאלה:
זה לא גזעני לשלוח לה אני לא לסבית.???
אנונימית
מה הקשר גזעני
כפרה עליך זה אפילו לא הומופובי את פשוט לא לסבית.
אם את בטוחה שזה פליטות אז תשלחי לה הודעה של
היי ****,
אני ממש מצטערת שלא יהיה כלום בסוף אני פשוט סטרייטית וזה לא יעבוד, סורי❤
וכביי אז אני דיי בטוחה שהיא לא ממש תיפגע
ואם את אל סגורה אם היא התחילה איתך אז תתעלמי ומתי שהו תשכחי
אנונימית
תגידי שאת לא