11 תשובות
לא
לא, למה שזה יהיה מוזר?
wakfu הוא משחק mmo rpg טקטי. המשחק הזה הוא שילוב של משחקי מזדמנים ומשחקי קמפיין
יש בו יותר ממספיק תוכן שיחקתי יותר מ-500 שעות ועדיין לא סיימתי אותו.
המשחק יכול לחזור על עצמו אם אתה בוחר דמות קלה, אז אני ממליץ לך להתחיל את המשחק עם דמות קשה. המשחק כולל סיפור נחמד אבל כדי להגיע לחלק המעניין של הסיפור אתה צריך להגיע ל-120+ שעות. מכונאי הלחימה נראה קל בהתחלה אבל ככל ששיחקתי יותר ויותר למדתי שיש שילובים שאתה צריך ללמוד לבד המשחק לא מזכיר שילוב במערכת הקרב, עם השילובים הנכונים אתה יכול להרוג מפלצת 50 lvls a ראשך. אז הציון הסופי שלי למשחק הוא 9/10
משחק מרגיע ומצחיק
לשאלה: לא
יש בו יותר ממספיק תוכן שיחקתי יותר מ-500 שעות ועדיין לא סיימתי אותו.
המשחק יכול לחזור על עצמו אם אתה בוחר דמות קלה, אז אני ממליץ לך להתחיל את המשחק עם דמות קשה. המשחק כולל סיפור נחמד אבל כדי להגיע לחלק המעניין של הסיפור אתה צריך להגיע ל-120+ שעות. מכונאי הלחימה נראה קל בהתחלה אבל ככל ששיחקתי יותר ויותר למדתי שיש שילובים שאתה צריך ללמוד לבד המשחק לא מזכיר שילוב במערכת הקרב, עם השילובים הנכונים אתה יכול להרוג מפלצת 50 lvls a ראשך. אז הציון הסופי שלי למשחק הוא 9/10
משחק מרגיע ומצחיק
לשאלה: לא
^ מסכים
זה ממש מובן, רוב האחים/אחיות רבים ומשתמשים באלימות. זה דועך עם השנים אל דאגה
לא, אבל שימי לב שזה בצחוק גם בשבילה, כי אח שלי חשב שזה כיף בעבר ותאמיני לי זה לא היה
אנונימית
לא
לא
באותו הנושא: