6 תשובות
ממש אחלה, רגיל (חוץ מהקרונה שהייתה במחצית השניה).
אין לך בכלל ממה להיות לחוצה.
נחמד
סיימתי כיתה י' השנה והיה בסדר, הכרתי חברים חדשים ואל תהיי לחוצה זה יכול להיות כיתה קלה אם תנהלי את הזמן שלך נכון.
מבחינה לימודית לא היה יותר מדי קשה ברוב המקצועות,פשוט חנקו כל העבודות אבל בקטנה צריך להשקיע בהן
מבחינה חברתית לא הלך לי וואו כי הגעתי לבית ספר חדש וכולם כבר מכירים את כולם וזה אבל הלך די בסדר
בהצלחה
כיתה כיפית
צריך להשקיע ב30% שיש בכיתה י'
מעבר לזה לא היה לי איזה לחץ בלימודים היה סבבה ממש
ואי נדירר בין השנים הטובות ביותר שלי
0.