18 תשובות
כן. זה לגיטימי.
כן לגמרי
כן
מותר לבכות, אתה בן אדם
הגיוני מאוד ואם אתה צריך לפרוק אני כאן!
לגיטימי לגמרי
כן
כן זה לגיטימי. וגברים בוכים אלוף. בכי זה דבר אנושי. הוא גורם לנו להרגיש יותר טוב. גם הגברים החזקים ביותר בוכים. אל תרגיש רע עם עצמך, לבכות לא הופך אותך לפחות גבר ממה שאתה. נהפוך הוא
4AM
למה שתרגיש רע, אתה אהבת, התאהבת.
הדמעות למעשה לפעמים טובות ואף מועילות.
זה חלק מהתהליך של לשחרר.
זה שאתה בכית ואתה גבר לא הופך אותך לפחות גבר.
גם אני כאן דבר איתי
ברור שזה לגיטימי, לא משנה כמה זמן עבר... לכל אחד לוקח את הזמן שלו, על כל אחד זה משפיע שונה, שנה זה יכול עדיין להחשב כטרי בעיני הרבה אנשים.
אין לך בכלל בכלל מה להגעל או להרגיש רע שאתה בוכה, כמו שאתה לא מרגיש רע כשאתה צוחק, או מפהק. מקווה שישתפר בהמשך :)
כן זה בסדר
יקח זמן ותתגבר על זה
מוזמן לפרוק לי בפרטי למרות שאתה גבר
זה ממש לגטימי, יכול להיות שהיא הייתה לך חשובה ושזה היה לך קשה תנסה למצוא לך אולי מישהי אחרת
ואין לך מה להיגעל מעצמך זה בסדר לגמרי תקח לעצמך כמה זמן שאתה צריך להירפא מזה
שואל השאלה:
תודה על התמיכה.
עדיין מרגיש חלש כי מדובר בבחורה שפגעה בי ובמקום לשים עליה אתם יודעים מה, אני מתפוצץ מאהבה וגעגוע...
אנונימי
מבינה אהבה היא דבר אכזרי שזה נוגע לשיברון לב ותאמין לי אני מתמצאת בדברים האלו
אני בוכה המון על זה
^^לפעמים הלב מתעלם מזה שהיא פגעה בך, ומתרכז רק באהבה שלך אליה
צודק ^
כן זה בסדר לגמרי כנראה באמת אהבת אותה ככל שאוהבים יותר ככה זה גם יותר כואב אהבה זה דבר מכאיב