11 תשובות
לא מוזר
לא
לא , זה לא מוזר .
לא
לא
וזה מעולה זה פותח לך יותר אפשרויות
וזה מעולה זה פותח לך יותר אפשרויות
לא
זה לא מוזר בכלל
גם לי אין טעם ספציפי בבנים(או בנות,מי יודע)
גם לי אין טעם ספציפי בבנים(או בנות,מי יודע)
גם אני ככה רק עם בנים
ממש לא גם לי אין טעם ספציפי אני מאמינה שמי צריך לבוא יבוא
באותו הנושא: