11 תשובות
לא
לא , זה לא מוזר .
לא
וזה מעולה זה פותח לך יותר אפשרויות
זה לא מוזר בכלל
גם לי אין טעם ספציפי בבנים(או בנות,מי יודע)
גם אני ככה רק עם בנים
ממש לא גם לי אין טעם ספציפי אני מאמינה שמי צריך לבוא יבוא