14 תשובות
לא
לא
לא פשוט לא
לא
כי הם לא חכמים
כי הם לא חכמים
אתה כבר יודע את התשובה.
תלוי בתנועה שתקים אותה.
אתה יכול להיות סינגפור, אתה יכול להיות ישראל, אתה יכול להיות טאייואן,
אבל אתה גם יכול להיות מצריים, סרי לנקה, צפון קוריאה או כל גהנום אחר.
אתה יכול להיות סינגפור, אתה יכול להיות ישראל, אתה יכול להיות טאייואן,
אבל אתה גם יכול להיות מצריים, סרי לנקה, צפון קוריאה או כל גהנום אחר.
אנונימי
לא תסתכלו על מדינות אחרות שלהם
כן זו תהיה מדינה מפותחת, רוצים לדעת למה?
כנסיית הקבר נמצאת שם
כנסיית המולד נמצאת שם
כל הנוצרים בעולם ירצו ללכת לבקר שם וזו תהיה מדינה תיירותית עם מיליונים של תיירים שיגיעו לשם, דבר שלא קרה עד עכשיו כי אין דרך נוחה להגיע מנתב"ג לכנסיית הקבר או המולד
כל מה שצריך זה שהם יקימו שדה תעופה בבית לחם או בירושלים והוא יתפוצץ בתיירים
התיירים יגיעו וגם הכסף
כנסיית הקבר נמצאת שם
כנסיית המולד נמצאת שם
כל הנוצרים בעולם ירצו ללכת לבקר שם וזו תהיה מדינה תיירותית עם מיליונים של תיירים שיגיעו לשם, דבר שלא קרה עד עכשיו כי אין דרך נוחה להגיע מנתב"ג לכנסיית הקבר או המולד
כל מה שצריך זה שהם יקימו שדה תעופה בבית לחם או בירושלים והוא יתפוצץ בתיירים
התיירים יגיעו וגם הכסף
יכול מאוד להיות.
לא מעט פלסטינים מהרשות באים ללמוד פה באוניברסיטאות המובילות.
במקצועות רווחיים.
לא מעט פלסטינים מהרשות באים ללמוד פה באוניברסיטאות המובילות.
במקצועות רווחיים.
^^כסף לא בהכרח אומר שהם ישתמשו בו בצורה נבונה
^ התיירים ישלמו את הכסף בעיקר לאזרחים, יקנו מכל מיני עסקים מקומיים
אז האזרחים יתפרנסו מזה, זה אומר שהאזרחים יהיו יותר עשירים
כשהאזרחים יותר עשירים הם יכולים לממן לעצמם לשלוח את הילדים לבתי ספר פרטיים ולאוניברסיטאות פרטיות, מה שמשפיע על ההשכלה שלהם וגורם לילדים שלהם לעבוד בעבודה מכובדת ולהרוויח עוד יותר כסף
והמדינה גובה כמובן מיסים ותשתמש בו בשביל בניית תשתיות, כמו כביש 6 אבל ברשות הפלסטינית ודברים נוספים
אני בספק אם ישתמשו בו בשביל טרור כי המדינה תקום כאשר יוסכם לגבי הפסקת טרור
אז האזרחים יתפרנסו מזה, זה אומר שהאזרחים יהיו יותר עשירים
כשהאזרחים יותר עשירים הם יכולים לממן לעצמם לשלוח את הילדים לבתי ספר פרטיים ולאוניברסיטאות פרטיות, מה שמשפיע על ההשכלה שלהם וגורם לילדים שלהם לעבוד בעבודה מכובדת ולהרוויח עוד יותר כסף
והמדינה גובה כמובן מיסים ותשתמש בו בשביל בניית תשתיות, כמו כביש 6 אבל ברשות הפלסטינית ודברים נוספים
אני בספק אם ישתמשו בו בשביל טרור כי המדינה תקום כאשר יוסכם לגבי הפסקת טרור
נקווה שכן. סך הכול אם המנהיג יהיה טוב זו תהיה כנראה מדינה טובה, יש לה פוטנציאל מבחינה כלכלית, הדיוק מהסיבות ש"הייל דוד" ציין.
באותו הנושא: