13 תשובות
לא
ממש לא..תעשי מה שטוב ונוח לך.
לא.
זאת בחירה שלך 3>
זאת בחירה שלך 3>
לא הגזמה, מי ששומר שומר הרבה פעמים עד הסוף, איש איש באמונתו יחיה
לא הגזמה בכלל
לא, שכל אחד יעשה מה שטוב לו
לא, זה העיקרון של שמירת נגיעה, לא לגעת.
לא זה לא
גוף שלך החלטה שלך
גוף שלך החלטה שלך
לגבי לחיצת יד, כן
לפי דעתי כן אבל כל אחד ומה שהוא חושב
לא ממש טוב לפי דעתי הכל לפי ההתקדמות הרוחנית שיהיה בהצלחה!
אני חושבת שזה לא מוגזם. זכותו של כל אדם על הגוף שלו.
ממש לא, זה דבר מדהים
באותו הנושא: