5 תשובות
לא הגיוני, זה לא בריא.
כן כי זה חרא אוכל
שואל השאלה:
זה היה או לאכול את זה או לא לאכול כלום
זה היה או לאכול את זה או לא לאכול כלום
אנונימית
טוב שאכלת לפחות משהוו
שואל השאלה:
אכלתי עכשיו נודלס ו2 חתיכות סושי כי אני אדם מאוד בריא(זה חד פעמי בדכ אני אוכלת רק סלטים וזה)
אכלתי עכשיו נודלס ו2 חתיכות סושי כי אני אדם מאוד בריא(זה חד פעמי בדכ אני אוכלת רק סלטים וזה)
אנונימית
באותו הנושא: