5 תשובות
לא הגיוני, זה לא בריא.
כן כי זה חרא אוכל
783
שואל השאלה:
זה היה או לאכול את זה או לא לאכול כלום
אנונימית
טוב שאכלת לפחות משהוו
שואל השאלה:
אכלתי עכשיו נודלס ו2 חתיכות סושי כי אני אדם מאוד בריא(זה חד פעמי בדכ אני אוכלת רק סלטים וזה)
אנונימית