5 תשובות
אז הם לא חברים .. אני יכולה להגיד שלי הציעו אבל אני לא הולכת כי רוב הבנות שם זה בנות שלא דיברתי איתם מחוץ לכותלי בית הספר אז אני לא מרגישה בנוח
שואל השאלה:
במקום להגיד שיש לי חברים חראות( אני יודעת את זה) מה אני אמורה לעשות עכשיו ? כל כך חלמתי על קמפינג ואין לי עם מי.. אוף
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית הראשונה שכתבת את באמת מזמינה אותי או שזה בצחוק?
אנונימית
איזה מניאקים
איזה חברים חארות יש לך...
עצוב שאפילו לא מציעים לך