5 תשובות
לא מומלץ
לא, ובבקשה אל תעשי את זה. זה נורא לא בריא.
אם את רוצה לרדת תעשי את את זה בצורה בריאה ומבוקרת כדי שישאר לטווח ארוך.
אל תעשי את זה אחותי.תאכלי נכון ותעשי ספורט.
להוריד ארוחה אחת זה לא טוב.
עדיף לאכול את 3 הארוחות ופשוט שכל ארוחה תהיה מזינה ובריאה.
לא אני מתחננת אלייך שאל תעשי את זה
יש הרבה דרכים אבל להרעיב את עצמך זו לא אחת מהן. תנסי ללכת לדיאטנית ולעשות ספורט אבל בבקשה אל תרעיבי את עצמך