התחברות
הרשמה
מה עדיף לכתוב בשאלה שאני מדווח ולא לדווח או לא לכתוב וכן לדווח?
24 ביולי 2022, 07:26
דיווח
3 תשובות
לדווח זה יותר יעיל אבל לאדעת
מ
מלכת האתר!
עדיף לא לכתוב ולדווח.
פ
פָּצוּעַ־בָּרֹאשׁ
לא כשאתה מדווח ובסוף לא מדווח
M
My_feelings326
באותו הנושא:
אם אני מדווחת על שאלה של עצמי מי שרואה את הדיווחים רואה שאני מדווחת על עצמי?
שמדווחים על השאלה רואים מי מדווח?
שאני מדווחת על שאלה נאמנים יכולים לדעת שאני דיווחתי?
שאני מדווח אל שאלה רואים שאני דיוחתי?
אם אני מדווחת על שאלה בסטיפס (על ספאם) כתוב למי ששאל את השאלה שאני דיווחתי?
אם אני מדווחת על שאלה, הנאמן רואה שאני דיווחתי..?
לה כל השאלות האובדניות פה לא אמיתות? למה לכתוב מתכתחילה אם בסוף יודעים שהמשטרה תבוא בכל שאלה שאני רואה שאומרים שמדווחים
אם אתם מגלים שמדווחים עליכם והשאלות שהמדווח דיווח עליהן נמחקו, מה אתם תעשו למדווח?
אם אני מדווחת על תשובה/שאלה כלשהי הנאמנים רואים מי מדווח על מה?
אם אני מדווחת על שאלה הנאמנים רואים מי מדווח?
שאני מדווחת על שאלה מי יכול לראות את הדיווח?רואים שאני כתבתי אותו?