12 תשובות
כן שנתיים אני מכיר המון אנשים מכאן שאני שומר על קשר
כן, אנחנו מדברות הרבה
כן
שואל השאלה:
זה נחמד
מי שהכיר אתם שומרים הרבה על קשר או בקטנה?
אנונימית
זה כמו כל קשר
יש תקופות שהיינו מדברים כל יום כל היום ויש תקופות שאנחנו מדברים פעם בכמה ימים
אנונימי
שואל השאלה:
קול
היית רוצה ליפגוש אותו?
אנונימית
זאת מישהי וכן
נפגשתי פעם עם מישהי מסטיפס אבל לא כל כך שמרנו על קשר
אנונימי
כן שנתיים שלמות
כן, אבל זה החזיק כמה חודשים עד שזה דעך
אנונימית
כן עד היום (שנתיים בערך)
אנונימי
^^^^ יש ויש יש כאחה ששנרתי על קשר הרבה ואז גם נפגשיויש בקטנה