5 תשובות
אפשרי
שואל השאלה:
והוא יצטרך לרשום לי שעשיתי שיעור אחד?כי זה היה רק שיעור אחד...
אנונימית
נראלי שכן
אני גם הייתי ככה
הרגשתי שזה פשוט לא המורה בשבילי
ואחרי 8 שיעורים (בדיעבד הייתי עושה את זה קודם) עברתי למורה אחר
ואני ככ ככ שמחה שעשיתי את זה
בהתחלה לא היה לי אומץ לעזוב את המורה הראשון כי פאדיחות ורק הרגע התחלתי
אבל הבנתי שאני לא חייבת לו כלום ואני רוצה להנות מהשיעורי נהיגה ובאמת המורה השני היה מדהים!!
לכי על זה. וגם אם המורה השני לא יתאים לך את יכולה לעבור שוב.
זה ממש בקטנה ומלא חברות שלי עשו את זה
וגם ה8 שיעורים שעשיתי נחשבו לי והמורה השני החשיב לי אותם
באותו הנושא: