8 תשובות
אנשים לא רואים כלום רק כסף
לא סתם הם בתכנית הזאת
לקחו אותם בכוונה כדי שיעשו בלאגן כדי שיהיה רייטינג
רייטינג.
חוץ מזה, זה הפואנטה של האח הגדול, להכניס אנשים שלא קשורים אחד לשני עם דעות שונות, זה כמו ניסוי במעבדה.
מי שלא יעשה מספיק צומי
ידיחו אותו
אז הם מנסים בכל מיני דרכים
וגם כשמנתקים בנאדם מכל העולם הזה, הוא מאבד את השפיות...
תנסי להיות שבוע בבית בלי טלויזיה, בלי פלאפון ובלי מחשב...
כל הדברים ביחד גורמים להם להתחרפן
שואל השאלה:
גם שבוע בלי פלאפון טלוויזיה והכל עדיין לא אתנהג ככה. לא מסכימה יש יחסי אנוש בסיסים שצריכים לשמור עליהם. ^
אנונימית
כתבתי שלא רק זה
כל הדברים ביחד
אבל זה גם מאוד תלוי מי הבנאדם,
ברור שלא הייתי מתנהג ככה בחיים,
גם לא הייתי הולך לאח הגדול
אבל הם בוחרים סגנון מאוד מסויים של אנשים,
אני בכל אופן לא רואה את האח הגדול
זה מגעיל אותי