15 תשובות
לדעתי זה לא שם כזה יפה
אשכולית זה לדעתי ממש מיוחד.
אבל פחות מתאים לבן אדם.
תמר זה ממש יפה!!
אבל פחות מתאים לבן אדם.
תמר זה ממש יפה!!
מיוחד מיוחד אבל יעשו עליה חרם חבל
אה? אשכולית? בטוח?
פחות אהבתי
אני מעדיף יהושפט
תמר יהיה יותר יוצלח, מזל טוב!
נהה עדיף לקרוא לה פילפילון
לא יפה בעייני
מיוחד..
אבל עדיף תמר כי יעשו על הילדה חרם
אבל עדיף תמר כי יעשו על הילדה חרם
זה איום ונורא.
ותמר זה נפוץ
ותמר זה נפוץ
אם היא רוצה שם מיוחד ולא נפוץ את יכולה להציע לה פטל
טוב שלך^
מאוד מיוחד אבל מוזר.
באותו הנושא: