4 תשובות
למה המסת שריר תגדל אם אתה במאזן קלורי שלילי זה פשוט יבליט יותר את השרירים ויצמק כיביכול את האוזר שעליו אתה מתאמן ויעשה אותו יותר חטוב ופחות שמן
כל העניין של החיטוב זה הבלטת שרירים ולא הניפוח
המסה נועדה להגדלת השריר אבל כמובן שאפשר להגדיל אותו גם בזמן החיטוב קצת אם תוכל חלבונים כמו שצריך
השאלה פה יותר זה אם אתה לוקח מספיק חלבון
השרירים יראו יותר חטובים אבל לא הם לא יגדלו