15 תשובות
אני
בדיוק
מסכימה. צריך לבקש מהמערכת שתוסיף
שואל השאלה:
סטיפס נטוש אין סיכוי שיוסיפו
סטיפס נטוש אין סיכוי שיוסיפו
אנונימית
בפילוסופיה אני פורק את קיומי, זה מושא פריקה שיישאר רלוונטי הרבה אחרי שהבעיות היומיומיות שלי יעלמו אפילו מתת־המודע או מכל מקום אחר במוחי (ויותר מזה: הבעיות היומיומיות לרוב נובעות, או יכולות לקבל פתרון, מהבעיה הפילוסופית של הקיום).
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי לא על חשבון פילוסופיה אבל באמת צריך להוסיף פריקה
אוקיי לא על חשבון פילוסופיה אבל באמת צריך להוסיף פריקה
אנונימית
סובייקט שוב^
שתדע לך שהאתר הזה הוא יותר מסתם לשאול שאלות.
יש אנשים שלא מרגישים בנוח לפנות לקרובים שלהם.
מה הבעיה שלך שישאלו פה?
שתדע לך שהאתר הזה הוא יותר מסתם לשאול שאלות.
יש אנשים שלא מרגישים בנוח לפנות לקרובים שלהם.
מה הבעיה שלך שישאלו פה?
סטיפס לא נטוש... הוא לא נטוש נכון? נכון??
אנונימית
שואל השאלה:
הוא כן נטוש
הוא כן נטוש
אנונימית
פריקה זו לא שאלה.
שואל השאלה:
אבל אנשים שפורקים בסטיפס כן מבקשים עצות זה לא חייב להיקרא פריקה
אבל אנשים שפורקים בסטיפס כן מבקשים עצות זה לא חייב להיקרא פריקה
אנונימית
לדעתי בתור מישהי שלומדת פילוסופיה זה ממש חשוב ויש פנ שאלות ממש מעניינות שאפשר לדון עליהן שעות. זה למה :)
^^^^^^
למה אני לא רואה את התשובה של סובייקט שוב?
גם הוא מחק את המשתמש שלו?:(
למה אני לא רואה את התשובה של סובייקט שוב?
גם הוא מחק את המשתמש שלו?:(
^כולם עוזבים אותנו
אנונימי
איך את חושבת שמבוגרים יכירו אחד את השניה פה?
אנונימי
באותו הנושא: