13 תשובות
לנסות ללכת לבית שלה ולעודד אותה או להציע לה לצאת להתאוורר
אני מניחה שלשחרר .. זה נראה שטוב לה בלבד ופשוט צריך לתת לה זמן
שמע, תן אולי זמן לעצמה כל אחד צריך זמן לעצמו
שואל השאלה:
אף פעם לא הייתי אצלה בבית...
אני כל הזמן שואל אותה אם היא רוצה לצאת והיא כל הזמן בעבודה
אף פעם לא הייתי אצלה בבית...
אני כל הזמן שואל אותה אם היא רוצה לצאת והיא כל הזמן בעבודה
אנונימי
שואל השאלה:
מזתומרת לשחרר?
להפסיק להיות איתה בקשר?
הקטע הוא שאני רוצה להיות שם בשבילה כמו שהיא הייתה שם בשבילי
מזתומרת לשחרר?
להפסיק להיות איתה בקשר?
הקטע הוא שאני רוצה להיות שם בשבילה כמו שהיא הייתה שם בשבילי
אנונימי
שואל השאלה:
כן זה רעיון טוב, רק שהיא בקושי עונה וכל הזמן בעבודה...
כן זה רעיון טוב, רק שהיא בקושי עונה וכל הזמן בעבודה...
אנונימי
לשחרר זה לא אומר שלא אכפת לך ממנה ושאתה לא שם בשבילה. גם לי הייתה חברה מאוד טובה שנעלמה לתקופה (זה קצת שונה מהסיפור שלך כי כשהיא נעלמה היא עשתה את זה בצורה שפגעה בי) ואמרתי לעצמי שאין בעיה ואני אתן לה את הזמן שלה ושאני תמיד פה בשבילה וברגע שהיא תצטרך אותי אני מיד אהיה שם בשבילה. אולי דווקא כל ההודעות מרחיקות אותה.
תכתוב לה "היי, מה שלומך? אני רואה שאת לא עונה כבר כמה ימים, אני מקווה שאת בסדר. אני באמת לא רוצה ללחוץ עלייך ולגרום לך להרגיש לא בסדר פשוט באמת אכפת לי ממך , תדעי שאני פה בשבילך בכל שעה ובכל רגע אם תצטרכי משהו ותרגישי בנוח לכתוב לי שאת צריכה לדבר עם מישהו" אחרי ההודעה הזאת אל תשלח לה עוד הודעות, היא תבין את המסר ואם היא תרצה היא תשלח בעצמה
תכתוב לה "היי, מה שלומך? אני רואה שאת לא עונה כבר כמה ימים, אני מקווה שאת בסדר. אני באמת לא רוצה ללחוץ עלייך ולגרום לך להרגיש לא בסדר פשוט באמת אכפת לי ממך , תדעי שאני פה בשבילך בכל שעה ובכל רגע אם תצטרכי משהו ותרגישי בנוח לכתוב לי שאת צריכה לדבר עם מישהו" אחרי ההודעה הזאת אל תשלח לה עוד הודעות, היא תבין את המסר ואם היא תרצה היא תשלח בעצמה
אנונימית
שואל השאלה:
שלחתי לה משהו דומה היום...
ואם היא לא תשלח הודעה?
שלחתי לה משהו דומה היום...
ואם היא לא תשלח הודעה?
אנונימי
אתה שלחת את ההודעה הזאת בשבילה, לא בשביל האגו שלך. גם אם היא לא תענה, מספיק שהיא תקרא את ההודעה ותדע שאתה שם וזה מספיק
אנונימית
מה שבטוח זה שאל תרפה את הקשר או משהו... אני גם מהאנשים שבקושי עונים וגם לי היו תקופות שהייתי במצב נפשי גרוע אז בכלל לא נכנסתי לוואטסאפ כמה ימים ברצף - זה לא כי לא אכפת לה ממך או משהו, פשוט אין לה הכוח הנפשי לדבר כרגע (אני יודעת שלא אמרת את זה פשוט חשוב לי להבהיר). תגיד לה שזה בסדר שהיא צריכה מרחב לעצמה ואתה מבין, ושאם היא רוצה לפרוק או סתם לדבר אתה כאן בשבילה... מעבר לזה אני לא חושבת שאתה צריך לשלוח הרבה הודעות, אבל אולי כן פה ושם כדי שתדע שזה עדיין רלוונטי (אני לא יודעת כמה ארוכה התקופה הזאת הולכת להיות, אז בכל מקרה).
אממ כן נראה לי שזהו בעיקרון
אממ כן נראה לי שזהו בעיקרון
לך לאיפה שהיא עובדת כשנגמר לה היום עבודה ותביא לה גלידה או משהו אני חושבת שהיא תשמח
אנונימית
שואל השאלה:
עדכון
קניתי קופסה של פררו רושה ושמתי לה מחוץ לדלת
עשיתי טוב לדעתכם?
עדכון
קניתי קופסה של פררו רושה ושמתי לה מחוץ לדלת
עשיתי טוב לדעתכם?
אנונימי
כןכן היא תשמח לדעתי
ורק רוצה לציין שזה ממש נחמד שכל כך אכפת לך ממנה ברמה הזאת... לא מובן מאליו
ורק רוצה לציין שזה ממש נחמד שכל כך אכפת לך ממנה ברמה הזאת... לא מובן מאליו