3 תשובות
אני רציתי אבל נרשמתי לחדר כושר...
אני חושבת שזה מותאם אישי אם זה מה שאני חושבת שזה אז כן, זה בטח מתאים גם לבנות.
בהצלחה.
אני חושבת שזה מותאם אישי אם זה מה שאני חושבת שזה אז כן, זה בטח מתאים גם לבנות.
בהצלחה.
שואל השאלה:
זה קורס אנטומיה
לא התוכנית אימונים
זה קורס אנטומיה
לא התוכנית אימונים
אנונימית
אה חשבתי שאת מדברת על משהו אחר
באותו הנושא: