6 תשובות
לא אני עושה את זה כל בוקר
זריחה זה כבר ב5 וחצי, לא כל כך מפחיד. אפילו נחמד.
לא זה דווקא הכי כיף
לא מסוכן
הכי כיף בזריחה
שואל השאלה:
היה קצת מטריד אבל בסדר זה שווה את זה
אנונימית