התחברות
הרשמה
הפסיכיאטר כתב בדף סיכום פגישה הקודם:ללא גוון דיכאוני,אבל עם תסמינים דיכאוניים,ובפגישה היום הוא כתב תסמינים בולטים של
חרדה ודיכאון,עכשיו אני מאובחנת עם חרדה חברתית אבל מזה תסמני דיכאון בלי גוון דיכאוני אני אוכלת תסביך
3 באוגוסט 2022, 13:23
פסיכיאטר
איבחון
תשובה אחת
שואל השאלה:
אז למה הוא נתן לי פריזמה אני אוכלת עליו תסביך הוא מדבר ברמזים
אנונימית
באותו הנושא:
לכאלה שהיו אצל פסיכיאטר ומבינים מה שהפסיכיאטר כותב בדפי סיכום פגישה (טריגר חרדות ומשהו על דיכאון נראה לי)
יש לי היום פגישה אצל פסיכיאטר מה עושים?
השבוע יש לי פגישה עם פסיכיאטר...
האם אפשר להיפגש עם פסיכיאטר ולעבור סדרת פגישות מבלי לידע ולהחתים את אבי הביולוגי?
אם אני רוצה לקבוע פגישה אבחון עם פסיכולוג/פסיכיאטר לגבי המצב הנפשי שלי
הייתה לי פגישה עם הפסיכיאטר... והוא שיחרר אותי..
היום יש לי פגישה עם פסיכיאטר, חייבת מידע, דחוף!
מחר פגישה ראשונה עם הפסיכיאטר...
הייתי היום בפגישה אצל הפסיכיאטר שהוא גם הפסיכולוג שלי
מי שהוציא פטור נפשי כמה פגישות היו לכם עם הפסיכיאטר הצבאי ועל מה?
יש לי פגישה עם הפסיכיאטר אחרי 2 פגישות עם הקבן עם המלצה ליומיות, מה הסיכויים שהפסיכיאטר יתן לי יומיות?