5 תשובות
לאלא יש לך זמן, לדעתי סגרתי בינואר.
הימים פתוחים בכלל בדצמבר בערך. זה נכון שעדיף כמה שיותר מוקדם אבל זה רק אומר שכדאי לך ללכת לימים פתוחים המוקדמים יותר ולא להשאיר לרגע האחרון.
הימים פתוחים בכלל בדצמבר בערך. זה נכון שעדיף כמה שיותר מוקדם אבל זה רק אומר שכדאי לך ללכת לימים פתוחים המוקדמים יותר ולא להשאיר לרגע האחרון.
שואל השאלה:
מכינת אדרת, חנתון, עמיחי ומתלבטת לגבי מכינת גל ובארי אם שווה לי לבדוק אותן
מכינת אדרת, חנתון, עמיחי ומתלבטת לגבי מכינת גל ובארי אם שווה לי לבדוק אותן
שואל השאלה:
אה וואי הייתי בטוחה שגל שנתית, אז לא משנה לול
אה וואי הייתי בטוחה שגל שנתית, אז לא משנה לול
שואל השאלה:
להירשם לימים הפתוחים באתר של מועצת המכינות?
להירשם לימים הפתוחים באתר של מועצת המכינות?
גל כן מכינה שנתית, אם רצית ללכת לבדוק, שם - תלכי. כן מדובר במכינה שנתית. יש מכינות כבר תבור שסוגרות את ההרשמה עוד בשבוע הראשון של ספטמבר. ב-1.09 תיפתח מערכת ההרשמה של המכינות. תרשמי שם על היו והראשון. המערכת תיסגר סביב נחואר ודיבוציל בפובאר. ניתן להירשם גם בשלב מאוחר יותר אבל זה מסובך יותר
באותו הנושא: