5 תשובות
מצורף
פעם היו מחירים שונים, בתל אביב הנסיעה עלתה 6
בבאר שבע 4
בטבריה אפילו 3 ופחות מזה
עכשיו המחיר בכל מקום הוא אותו מחיר, 5.5 שקלים

חופשי חודשי משתנה ועכשיו אם גרים במטרופולינים הגדולים (חיפה, תל אביב וירושלים), חופשי חודשי יעלה 225 שקלים ולבני נוער 112.5
בפריפריה חופשי חודשי יעלה 99 שקלים ולבני נוער 49 שקלים

המטרה זה שאנשים יקנו חופשי חודשי ולא יהיו בנסיעה חד פעמית
אפשר לשלם דרך מוביט וכך את לא מתחייבת מראש ומוביט ימצא לך את המחיר המשתלם ביותר עד לתקרת חופשי חודשי.
שואל השאלה:
אז מה עדיף, לשלם דרך המוביט או לקנות חופשי חודשי?
אנונימית
היי,
כל הפרטים על רפורמת דרך שווה,בקישור שצירפתי(: