10 תשובות
חמוד לא וואו
כזה מתנשא מעל כולם ומנסה לצאת הטוב בהכל
כזה מתנשא מעל כולם ומנסה לצאת הטוב בהכל
לא יודעת הוא חמוד אבל למה קאזם ודינה לא אוהבים אותו
הוא בסדר כזה
הוא אחלה בן אדם אני אוהבת אותו אבל הוא תמיד מנסה להתייפייף בסיטואציות וזה מעצבן אותי אבל לא הגיע לו מה שטליה עשתה לו פשוט שחקנית
לא מתה עליו
שואל השאלה:
מה טליה עשתה לו?
מה טליה עשתה לו?
אנונימית
שיחקה בו כמו ששיחקה באופק
וואלה אני כן אוהבת אותו אבל מאז שהוא עשה את מה שהוא עשה בפרק מתי שנתאנל הצדיע מועל וגם הראו אותו דיי איכזב אותי
אני מתה עליו ,
לאנשים קשה לקבל את זה שמישהו לוקח פיקוד ואומר את האמת הם קוראים לזה הטפת מוסר ואני קוראת לזה לשקף בתוך קבוצה ולעמוד על שלו ,
קאזם סתם מאוהב בו ומתסיס ובשלב הזה זה כבר מעיק ומתעלק אז שישחרר
לאנשים קשה לקבל את זה שמישהו לוקח פיקוד ואומר את האמת הם קוראים לזה הטפת מוסר ואני קוראת לזה לשקף בתוך קבוצה ולעמוד על שלו ,
קאזם סתם מאוהב בו ומתסיס ובשלב הזה זה כבר מעיק ומתעלק אז שישחרר