4 תשובות
לא פדיחה בשום טסט
זה לא מראה על הנהיגה שלך, זה סתם מלחץ או שאת נופלת על טסטרים ממורמרים.
תעברי בקצב שלך הכל טוב, תאמיני לי שצוחקים על זה אחכ, שטויות בטירוף אני עברתי שישי על אוטומט
זה לא מראה על הנהיגה שלך, זה סתם מלחץ או שאת נופלת על טסטרים ממורמרים.
תעברי בקצב שלך הכל טוב, תאמיני לי שצוחקים על זה אחכ, שטויות בטירוף אני עברתי שישי על אוטומט
לא פדיחה בשום שלב
מספר הטסט שעוברים לא מעיד כלום על נהיגה שלך
כל אחד עובר בקצב שלו וזה לגמרי בסדר.
חבר טוב שלי עבר טסט שמיני, חברה טובה טסט שישי ושניהם עשו על אוטומט
מספר הטסט שעוברים לא מעיד כלום על נהיגה שלך
כל אחד עובר בקצב שלו וזה לגמרי בסדר.
חבר טוב שלי עבר טסט שמיני, חברה טובה טסט שישי ושניהם עשו על אוטומט
זה לא פדיחה בשום מצב. דודה שלי עברה אוטומט שישי. זה לא אומר כלום אחרי שיש לך רישיון לאף אחד לא אכפת איזה טסט עברת
אנונימית
חברה שלי עברה בראשון
אנונימית
באותו הנושא: