8 תשובות
לא בטוח שתהיה הפסקת אש
שזאת טעות..
שזה לא יקרה.
טוב לנו, אנחנו הרגנו להם בכירים והם לא הצליחו לעשות כלום
שואל השאלה:
בידיוק גם אני חושבת שזו טעות אבל יש גם צד שאומר שלא
בידיוק גם אני חושבת שזו טעות אבל יש גם צד שאומר שלא
אחלה
נתראה איתם בקיץ הבא שיחליטו שוב לקבל התקף עצבים ולשלוח אלינו רקטות בשנקל
נתראה איתם בקיץ הבא שיחליטו שוב לקבל התקף עצבים ולשלוח אלינו רקטות בשנקל
שואל השאלה:
ואת מי הרגנו? את הגיהאד או מישהו אחר??
ואת מי הרגנו? את הגיהאד או מישהו אחר??
^ ^^^^היא בטוחה כל סבב הסלמה עם עזה אל ג'זירה היא הראשונה שמודיעה על הפסקת אש והיא הודיעה אז אם לא יהיה שום אירוע חריג (הרוגים בצד שלנו) תחתם הפסקת אש.
טעות ענקית אנחנו עוצרים בשיא
טעות ענקית אנחנו עוצרים בשיא
באותו הנושא: