9 תשובות
שואל השאלה:
להבלע**
יש משחה מיוחדת שכחתי את השם..
משחה ואלכוהול
תורידי את העגיל ותשימי מי מלח
שואל השאלה:
אבל את הגיל עשיתי פחות מחודש זה בסדר להוריד? לא יסתם החור?
שואל השאלה:
עגיל**
שלחי לי תמנוה בפרטי
Xta
מי מלח.
3 פעמים ביום!
עדיף לא להשתמש במשחה אבל אם את רואה שאחרי שלושה-ארבעה ימים המי מלח לא עוזרים תשתמשי בסינמצנין.
ל א להוריד את העגיל!(אלה אם לא אכפת לך שהוא יסתם)
בהצלחה(:
היה לי בול ככה תקשיבי יש כמה משחות את יכולה להשים משחת עיניים יש עוד איזה משחה ששכחתי את השם שלה ויש טבע קוטן אני שמתי בהתחלה משחת עיניים וזה לא עזר ואז מתי טבע קוטן ותוך יומיים עבר לי וכל כמה זמן פשוט תדחפי את העגיל החוצה כאילו שימי את היד על הסוגר ותדחפו את העגיל החוצה כדי שהעגיל לא יכנס לעור