9 תשובות
נראלי כבר אין הפסקת אש
אני חושבת שיהיה שקט בלילה אבל יש לי הרגשה שהם ימשיכו מחר
לדעתי יהיה שקט ולשאלה- כנראה ממש מהר
לא יהיה שקט הלילה, ולפי דעתי לא יחזיק הרבה זמן, יום יומיים במקרה הטוב.
וואי אני ממש מקווה שהיא תחזיק לפחות עד מחר בבוקרר
בנתיים שקט...
אני לא ישנה במדד אז נקווה לטוב(:
לילה טוב ושקט לכולם❤
אני מקווה שלא יהיה ומאמינה עד מחר בבוקר כזה
שואל השאלה:
לילה טובב נקווה שיהיה שקט
לילה טוב אהובה ❤
רוב הסיכויים ימשיכו מחר