4 תשובות
תנסי לאכול ארוחות סדירות תקופה זה קשוח אבל זה הדרך לאזן את זה
אני גם ככה וזה מעצבן אז אני מנסה איכשהו לסדר את זה
אנונימית
זה לא בריא, תמצאי את האיזון
תתייעצי עם דיאטנית ותבנו תפריט ביחד :)
תתייעצי עם דיאטנית ותבנו תפריט ביחד :)
זה אף פעם לא זה או זה, כנראה אם זה ככה יש סיבה ואת צריכה ללכת לטיפול..
באותו הנושא: