5 תשובות
תיזמי את פגישות
למה שאת לא תזמיני אנשים אחרים לצאת?
אם את לא מציעה, אז למה שיציעו לך?
אם את לא מציעה, אז למה שיציעו לך?
שואל השאלה:
נראה לכן שאני לא מנסה הם נפגשים בניהם אבל לא שואלים אותי וכשאני מציעה מספרים לי תירוצים
נראה לכן שאני לא מנסה הם נפגשים בניהם אבל לא שואלים אותי וכשאני מציעה מספרים לי תירוצים
אנונימית
תציעי את לאנשים . אם לא מציעים לך , תהיי את זאת שמציעה .
תתחברי לאנשים אחרים אולי?כאלה שירצו להיות קרובים אליך ולהיפגש איתך כפי שאת רוצה ומצפה לו.
באותו הנושא: