התחברות הרשמה

עם איזה אפליקציה למדתם לתאוריה??

8 באוגוסט 2022, 17:10
תיאוריהתיאוריה לנהיגהלימוד נהיגהנהיגה    
3 תשובות
נוהג ועברתי (עברתי זה החומר עצמו, נוהג זה תרגול מבחנים)
1
12345678901234567890
אם זה דרך בית הספר אז תלמידים, אם לא אז ל תאוריה הכי טובה
אנונימיהו
נוהג זה טוב
ל
לא סימפ
באותו הנושא:
דרך איזה אפליקציה למדתם לתאוריה? איזה צבע היא?
ללמוד לתאוריה זה קשה מי שעבר איך למדתם אני לא מצליחה קשה לי באפליקציה
עם איזו אפליקציה למדתם לתאוריה?
באיזו אפליקציה למדתם לתיאוריה?
באיזה אפליקציה למדתם לתיאוריה?
עם איזה אפליקציה למדתם לתאוריה והאם זה היה אותן שאלות ? אני מחפשת אפליקציה אחת שיש בה הכל
זה בסדר לגשת לתאוריה אם למדתי רק מאפליקציה?
למדתם לתאוריה עם ספר? איך למדתם?באיזה שיטה
מי שעשה תיאוריה של משרד החינוך- עם איזו אפליקציה למדתם?
באיזה אפליקציה למדתם תיאוריה באייפון?
מי שעבר תיאוריה- איזה אפליקציה למדתם?