3 תשובות
נוהג ועברתי (עברתי זה החומר עצמו, נוהג זה תרגול מבחנים)
אם זה דרך בית הספר אז תלמידים, אם לא אז ל תאוריה הכי טובה
נוהג זה טוב
באותו הנושא: