15 תשובות
לא, אחלה סטייל.
לא
אני אחשוב שזו חצאית יפה
אני אחשוב שזו חצאית יפה
לא
כן יעני ילדת סנטר
בכלל לא
אני אחשוב שיש לה סטייל מיוחד
לא
אני אוהבת את הסטייל הזה ממש. יש כאלה שזה פחות מחמיא להן אז נטו תלוי באם זה מחמיא לך לדעתך. אני חושבת שזה מהמם ושזה מוסיף ממש ואני מקנאת תמיד באלה שזה יפה להן
חצאית יפה רצח
אני אולי אפילו אשאל אותה מאיפה היא קנתה
לא, זה יפה
לא גם לי יש כזה וזה מהמםם!
לא מה זה נדיר
לא זה מהמם8
באותו הנושא: