5 תשובות
ככל הנראה הקו אינו יצא מתחנת המוצא שלו הוא נתוני הגי פי אס שלו לא מסונכרנים עם המערכת
שואל השאלה:
^הוא היה בתחנה רק לא פעיל הבן אלף עוד שניה ברח לי
כנראה שזה לא קרוב לזמן שבו האוטובוס שלך מגיע או שזה הולך לעשוצ לך טריקים ושטיקים ולא להחליף בכלל עד שתראי בירוק אוטובוס עוד איזה שעתיים
שואל השאלה:
אבל זה מראה את שאר הקווים ורק את שלי לא מראה בירוק
לפעמים לוקח לו זמן להתעדכן